Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2009

Εξετάσεις

Σήμερα είναι ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ....
Δίνω εξετάσεις για άλλη μια φορά στη ζωή μου...
Πόσες φορές έχω πει σήμερα έχω εξετάσεις?
Ειλικρινά έχω ξεχάσει...
Σήμερα όμως σκέφτηκα κάτι άλλο όσον αφορά τις αξετασεισ...
Εξετάσεις... όλα εξετάσεις δεν είναι? Κάθε μέρα δεν δίνουμε εξετάσεις?
Στην δουλειά να είμαστε συνεπείς και σωστοί ...
Στην οικογένεια να είμαστε πάντα αγαπητοί και να φροντίζουμε για τούς άλλους έστω και αν κάποιες φορές θέλουμε να φύγουμε και να μείνουμε εντελώς μόνοι μας
Στις φιλίες μας... να προσέχουμε να διατηρούμαστε πάντα στα σωστά όρια προς αποφυγή παρεξηγήσεων..
Στις σχέσεις μας... ακόμη και εκεί... εξετάσεις δίνουμε τις περισσότερε φορές. Τι θα πούμε. Πώς θα το πούμε. Πώς θα κινηθούμε...
Εξετάσεις....

Μακάριοι όσοι έχουν προσαρμόσει έτσι την ζωή τούς και δεν νιώθουν όπως εγώ....

Ίσως κάποια μέρα γίνω και νιώσω και εγώ έτσι...

Ίσως....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου